zondag 20 januari 2013

Goed voornemen

Ik had me dus voorgenomen om wekelijks te bloggen :-) hmmm
Wat gelukkig net op tijd lukte was de moestuinbakken schoon te maken voor de winter echt inviel. Lekker hoor, we hebben 3 moestuinbakken en die waren keurig schoongemaakt en winterklaar voor het ging vriezen, rijkelijk laat overigens want het scheelde maar een paar dagen..
We hebben al een paar jaar frambozen en dit jaar gaven ze en aardige oogst en ik was net wat eerder dan de vogeltjes. Nu ja, we hebben gedeeld. Iedere dag had ik een handje oogst. Die waste ik voorzichtig en alles ging in een bakje in de vriezer. Die 2 bakjes heb ik er afgelopen week uitgehaald en er staan nu 5 heerlijke potjes jam, waarvan mijn moeder er natuurlijk ook een kreeg.
Oh wat verheug ik me op de oogst van de aalbessen, zwarte bessen, bosbessen en natuurlijk weer frambozen komende zomer!
Ter voorbereiding op onze vervouwingsplannen hebben we geïnventariseerd welke boeken verkoopwaardig zijn en we ook wel kwijt willen. Alles wat we kunnen verkopen is meegenomen en hoeft ook niet meer ingepakt straks :-) praktisch he!
En wat ik ook geprobeerd heb is een oud mobieltje te verkopen op zwipit, Ier liggen er nog een paar van de afgelopen jaren. En als die nog van nut kunnen zijn, is dat wel zo duurzaam. Deze bracht nog 7 euro op!
Wat doen jullie met spullen die je niet meer gebruikt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten