vrijdag 4 januari 2013

Gelukkig Nieuwjaar !


Gelukkig Nieuwjaar!    

Zo nou daar ben ik dan. Het was ff puzzelen hoe ik hier überhaupt een stukje kan schrijven haha. Maar goed, ik geloof dat ik het nu door heb. Hoop ik.. Ik ben het jaar goed begonnen door weer even met Sanoma te bellen. De echte die hard consuminderaar heeft natuurlijk geen abonnementen. Maar ik vind een weektijdschrift toch wel erg leuk. En voor minder dan 1 euro per week kan dat ook wel toch. Met 1 belletje waarin weer een top prijsje afgesproken is voor de komende anderhalf jaar.
Het enige wat ik hoef te doen is te onthouden wanneer het abonnement afloopt en een week of wat te voren weer een belletje plegen.
Ooit las ik een boek van  Annemarie van Gaal, zij sprak over mensen die zich als schapen gedragen, de bokken vragen om korting of een hogere rente ;-) Sindsdien gedraag ik me als een bok., waarbij ik erop let dat we wel over een win win situatie blijven praten, ik hoef niet het onderste uit de kan dat zou ook geen goed gevoel geven.Hoe doen jullie dat onderhandelen jullie ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten